Kokemuksia yhteisopettajuudesta yhdessä keskustellen

Pajassa keskustellaan ja jaetaan ajatuksia yhteisopettajuudesta. Pohditaan yhteisopettajuuden hyötyjä ja haittoja, edellytyksiä ja lähtökohtia sekä käytännön toteutuksen tapoja.

Mitä hyötyä yhteisopettajuudesta on opettajan työssä? Miltä yhteisopettajuus voi näyttää oppilaan ja huoltajan näkökulmasta? Mitä yhteisopettajuus vaatii? Miten yhteisopettajuutta voi lähteä toteuttamaan ja millaisia askeleita yhteistyön kehittämisessä on? Mitä käytännön huomioita, ratkaisuja ja toteutustapoja opettajuuden jakamisessa on? Mitä mahdollisia eroja ja yhtäläisyyksiä yhteisopettajuudella voi alakoulun ja yläkoulun puolella olla?

Näihin ja moniin muihin ajankohtaisiin, mieltä askarruttaviin kysymyksiin. sukelletaan yhteisopettajuutta käsittelevässä keskustelutyöpajassa. Työpajaa ja keskustelua johtaa yhteisopettajuutta monella eri tavalla toteuttanut ja kehittänyt luokanopettaja Noora Arvola. Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia kaikki opettajat kouluasteesta riippumatta!

Kouluttaja:
Noora Arvola

02.03.2024
  • 10:05 – 10:55 B.104 (muskari)