Bändisoiton alkeet: aloittelijasta festaritähdeksi

Bändisoittoa matalalla kynnyksellä itse sävellettyjen kappaleiden kautta.

Pajassa tutustutaan bändisoittimiin ja esitellään muutamia vaihtoehtoja, miten voi lähteä luomaan omia biisejä oppilaiden kanssa. Paja on käytännönläheinen ja osallistujat pääsevät itse tekemään ja toteuttamaan luovuuttaan turvallisessa ja kannustavassa ympäristössä. Pajan aikana sävelletään ryhminä omat kappaleet, jotka esitetään lopuksi muille raikuvien applodien saattelemana. Varoitus: Pajan jälkeen tunnet kenties olevasi aito festaritähti, vaikka sinulla ei olisikaan ollut entuudestaan kokemusta bändisoitosta!

Paja on ensisijaisesti suunnattu alakoulun 3.-6. luokkien opettajille, mutta on sovellettavissa myös muille.

Kouluttajat: Elina Wideman, luokanopettaja, musiikinopettaja, erityisopettaja ja Lauri Nurmela, musiikinopettaja

02.03.2024
  • 11:05 – 11:55 A.125