Tapahtuma

Tekemistä ja toimintaa kesäloman kynnyksellä

Tarjolla on erilaisia pajoja ja kivaa tekemistä viimeisen kouluviikon alkupäiville. Voit valita kiinnostuksesi mukaan erityyppisiä aktiviteetteja.

Riihikallion koulu Riihikallion koulu ja ympäristö
29.05.2023 30.05.2023 31.05.2023

Nyt on tarjolla kivaa tekemistä viimeiselle kouluviikolle, sinä Rihan 6.-8.-luokkalainen! Ajatuksena on, että sinulla on ilmoittautumisesi jälkeen ohjelmassa yhteensä KUUSI erilaista pajaa maanantaista keskiviikkoon 29.5.-31.5.! Kaikille pakollinen paja on 9.lk:n tanssit tiistaiaamupäivänä 30.5.

Olethan tarkkana, että ilmoittaudut nimenomaan sinulle tarkoitettuihin pajoihin!

HUOM. Pajaohjelmassa pyörii pajoja, joihin on ennalta määrätyt osallistujat:
- Juhlalounaan tarjoilupaja (maanantai-iltapäivä ja keskiviikkoiltapäivä; vastuuhenkilönä Satu Munukka)
- Potkiaisten suunnittelupaja
- 7.-luokkalaisten metsäpäivä (lue tarkkaan ilmoittautumisohjeet; vastuuhenkilönä Milja Aitolehti)
- Suvivirsi soikoon (kevätjuhlan säestäjät; vastuuhenkilönä Siiri Ekström)
- Käsityöpajat (maanantai 6.- ja 8.-luokkalaisille, tiistai 7.-luokkalaisille; vastuuhenkilöinä Päivi Kaartinen ja Miikka Lepistö)

Näihin osallistuvat eivät voi valita muita pajoja edellämainittujen pajojen aikoina.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Katariina Pekuri katariina.pekuri@tuusula.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat

29.05.2023 30.05.2023 31.05.2023