Köksän mestarit

Valmistuuko yläkoulun kotitalouden tunnilla Kainuulainen juhla perinteitä kunnioittaen? Haemme kiinnostuneita 7. ja 8. luokan oppilaita Köksän Mestarit–kilpailuun.

Valmistuuko yläkoulun kotitalouden tunnilla Kainuulainen juhla perinteitä kunnioittaen? Haemme kotitaloudesta ja juhlien järjestämisestä kiinnostuneita 7. ja 8. luokan oppilaita mukaan Köksän Mestarit–kilpailun työpajaan.

Köksän Mestarit on tarkoitettu kaikille Suomen yläkouluissa kotitaloutta opiskeleville nuorille. Kilpailu innostaa nuoret tutustumaan ravintola-alaan ja paikalliseen ruokakulttuuriin sekä ohjaa heidät näkemään kilpailutehtävänannon kautta tiimin jäsenten yhteistyön merkityksen. Työpajassa tutustutaan tehtävänantoon ja juhlien järjestämiseen ja tehdään alustava suunnitelma kuinka kilpailuun osallistutaan ja millä Kainuulaisella juhlalla. Työpajaan tulevat sitoutuvat osallistumaan kilpailuun liittyviin toimintoihin lukuvuoden 2023-2024 aikana.

Kansallisen kilpailun voittanut joukkue pääsee vierailemaan maksutta huippuravintolaan ja yöpymään yhden yön hotellissa Helsingissä.

08.05.2023
  • 11:30 – 14:00 U11