Tapahtuma

Rihan ProKoulu-Talvipäivä 16.2.2024

Talviliikuntapäivä Urkassa!

Riihikallion koulu Hyrylän Urheilukeskus (Urkka)
16.02.2024

Riihikallion koulun 5.-9.luokkalaiset osallistuvat talviliikuntapäivään Hyrylän urheilukeskuksessa klo 9.15-13.15. Urkassa ilmoittaudutaan ensimmäisen pajan pitäjälle klo 9.15. Osoite Kilpailukuja, Hyrylä.

Ruokailu järjestetään Rykmentinpuistossa (Rykmentintie 140, rak. 48, E-ovi) pajojen välissä. Jokaiselle pajalle on määrätty oma ruokailuaikansa. Ruokailun jälkeen palataan Urkkaan, jossa ilmoittaudutaan toisen pajan ohjaajalle klo 11.40.

Koulupäivä päättyy Urkassa klo 13.15.

Voit valita kaksi pajaa, joista toinen voi olla sisäliikuntapaja. Voit siis ottaa kaksi ulkopajaa halutessasi. Luethan tarkasti, missä pajoissa tarvitaan omia välineitä. Jos tarvitset lainavälineitä, lainaa ne koululta jo torstaina 16.2. klo 12.05-12.30 yläpihan välinevarastosta (Kertsin takaovi).

Kun ilmoittaudut pajoihin, kirjoita itsellesi muistiin valitsemasi pajat ja niiden ajat tai ota tiedoista kuva. Jos lisäät varaukseen sähköpostiosoitteesi, saat tiedon varauksestasi myös sinne.

Järjestäjän yhteyshenkilö

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!