Lumiveistospaja

Taiteilijoille, jos vaan lunta riittää! KOKO PÄIVÄN PAJA. ÄLÄ VALITSE MUUTA.

Ota mukaan lumiveistoksen tekoon sopivia työkaluja (esim. lumilapio, pieni puutarhalapio, vahva kauha). Ämpäreitä vedenkantoon saa koululta. Pukeudu lämpimästi ja ota mukaan reilusti vaihtorukkasia!

Kootkaa 2-4 hengen joukkue (ei tarvitse olla samalta luokalta) ja tehkää paperille luonnospiirros lumiveistoksesta. Kirjoittakaa luonnokseen veistoksenne nimi sekä joukkueen jäsenten nimet ja luokat.

Luonnokset ja joukkueen jäsenten nimet on vietävä Veronalle tai Mirjalle viim. ma 20.2. Kaikki ilmoittautuvat kuitenkin vielä tänne sivustolle. Lisätietoja voi kysyä Veronalta ja Mirjalta!

Veistoksen toteutuksessa voi käyttää luovasti eri tekniikoita kuten lumikönttien tai -pallojen muotoilua ja asettelua rakennelmiksi tai ison lumimassan veistämistä. Kostuttamalla pystyt liittämään paloja toisiinsa.

24.02.2023
  • 09:00 – 13:00 Koulun pihaalueet