Tapahtuma

Ammattiopisto Spesian liikuntapäivä Järvenpäässä

Liikuntapäivä sisältyy vk 40 HyvinvointiVirtaa viikkoon.

Ammattiopisto Spesia Vanhankylänniemi, Järvenpää
05.10.2022

Keskiviikkona 5.10.2022 on kaikilla Järvenpään opiskelijaryhmillä mahdollisuus osallistua liikunta-agenttien järjestämiin toiminnallisiin pajoihin Vanhankylänniemessä.

Aikataulu:

klo 9-11 Valma/Telma/Tuva -ryhmät

klo 13-15 Tutkintotavoitteiset ryhmät

Tarjolla on 13 erilaista pajaa ympäri Vanhankylänniemen ulkoilualuetta. Pajat ovat yhteisöllistä tekemistä oman ryhmän kesken. Ryhmät voivat valita 1-2 itselleen sopivaa pajaa ja ilmoittautua niihin opettajan johdolla. Pajan toiminnasta riippuen 1-6 ryhmää voi ilmoittautua samaan kellonaikaan samaan pajaan. Ilmoita ryhmäsi pajaan ryhmätunnuksella esim. TVT A.

Vaikka kaikkien pajojen kestoksi on merkitty 1 tunti, osa pajoista saattaa sujua lyhyemmässäkin ajassa. Ylimääräisellä ajalla voi kuljeskella Vanhankylänniemessä katselemassa maisemia, käydä kahvilassa tai tutustua kahteen omatoimiseen pajaan. Nämä pajat ovat Rauhoittava luontohetki ja Toimintavälineet.

Vanhankylänniemeen voi kulkea kävellen, pyörällä tai autolla. Polkupyöriä ja kyytejä talon autoilla voi varata tiedostosta "5.10.2022 liikuntapäivän kyydit", joka löytyy U-asemalta henkilökunnan vapaa-alueelta. HUOM! Tiedostoa voi muokata vain yksi henkilö kerrallaan, painamalla "Ilmoita" saat ilmoituksen, kun edellinen lopettaa muokkauksen.

Ilmoittautuminen pajoihin ja kyyteihin päättyy torstaina 29.9.2022 klo 16.00.

Iltapäivän eväät täytyy tilata koululta erikseen mukaan!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Hanna Kasurinen hanna.kasurinen@spesia.fi 044 465 0537

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 05.10.2022