Geokätköily

Oppilaat etsivät geokätköjä omaan tahtiinsa, yksin tai yhdessä, kaupungin alueelta.   Oppilaiden tulee ottaa aamun opastukseen mukaan oma tietokone tunnuksien tekemistä varten.

Liikuntapäivä alkaa klo 9.00 auditoriossa. Aamulla auditoriossa on opastustuokio geokätköilyyn. Päivän päätteeksi kokoonnutaan auditorioon ja liikuntapäivä päättyy klo 13.00. Oppilaiden tulee ottaa aamun opastukseen mukaan oma tietokone tunnuksien tekemistä varten.

Päivän aikana liikutaan kävellen tai omalla polkupyörällä. Pyöräilijät käyttävät omia pyöräilykypäriään. Geokätköt etsitään omalla puhelimella, johon ladataan geokätköilyssä tarvittava sovellus. Oppilaat ovat vastuussa omista puhelimistaan ja koulu ei ole korvausvelvollinen, jos puhelin rikkoutuu.

Muista sään mukainen varustus.

13.10.2022
  • 09:00 – 13:00 Lyseon auditorio