Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto - Asentajakoulutukset

Perehdy tieto- ja tietoliikennetekniikan monipuoliseen alaan ja uravaihtoehtoihin.

Sarviniitynkadulla koulutetaan tieto- ja viestintätekniikan ammattilaisia: voit tutustua elektroniikka-asentajan ja tietoverkkoasentajan opintoihin.

Elektroniikka-asentaja osaa tehdä elektroniikka-asennuksiin liittyviä asennus-, testaus- ja huoltotöitä. Hän osaa käsitellä oikein elektroniikka-asennuksissa tarvittavia komponentteja ja materiaaleja sekä käyttää tarvittavia työ- ja mittavälineitä.

Tietoverkkoasentaja osaa tehdä tietoverkkokaapeloinnit asiakkaan vaatimusten ja ohjeiden mukaisesti. Hän huomioi tietoliikenneverkkojen rakenteet ja käytetyt materiaalit sekä tekee tarvittavia mittauksia ja testauksia järjestelmän toimivuuden varmistamiseksi.

Muista varata myös ruokailu, jos haluat syödä lounaan opiskelijaravintola Safkassa. Vain yksi lounasvaraus opiskelija / päivä.

18.01.2023
  • 09:00 – 09:50 Sarviniitynkatu 9