Moniammatillinen yhteistyö oppilaan ja kasvun tukena

Moniammatillinen yhteistyö oppilaan ja kasvun tukena. Vetäjinä oppilashuollon alueyksikön päällikkö Tanja Väänänen sekä oppimisen ja erityissuunnittelija Anna-Maria Hotari.

Ketkä osallistuvat moniammatilliseen yhteistyöhön ja minkälainen on roolitus? Mitä moniammatillinen yhteistyö on ja miksi sitä tehdään?​

Tässä pajassa perehdytään moniammatillisen yhteistyön toimijoihin, rakenteisiin sekä toimintamalleihin. Kuinka voimme yhdessä arvioida ja jäsentää oppilaan tuen tarvetta oppilaan oppimisympäristössä. Kuinka pitkäjänteisesti rakennamme yhdessä moniammatillisesti (myös oppilaan ja huoltajan kanssa) arvioiden sekä yhdessä työskennellen oppilaan tuen polkua tarvittaessa tukea tiivistäen tai keventäen.

05.10.2022
  • 14:30 – 16:00 Teams