UNEN JA LEVON MERKITYS

Kaukametsän opisto, kieliluokka, kellarikerros

Kirsi Huotari, Right On Me
Stressin ja palautumisen (mm. uni) ilmeneminen kehossa Firstbeat -hyvinvointianalyysiesimerkkien kautta. Helppoja vinkkejä opettajan arkeen stressin ja palautumisen tasapainon löytämiseksi

KIRSI HUOTARI
Olen Right on Me:n perustaja, sivutoiminen yrittäjä, valmentaja ja kouluttaja. Hyvinvointi, tunne- ja vuorovaikutustaidot sekä toimiva tiimityö ovat lähellä sydäntäni!
Teen väitöskirjatutkimusta aiheesta tunne- ja vuorovaikutustaidot sekä ryhmäytyminen. Aiheesta on tullut minulle, ja varmasti myös monelle muulle, tänä päivänä jopa merkityksellisempi kuin tutkimukseni alkuvaiheessa. Haluan jakaa tätä osaamistani mahdollisimman monelle, auttaa yksilöä voimaan paremmin ja tiimiä toimimaan tehokkaammin.

Koulutus
Kasvatustieteen maisteri, luokanopettaja 2004
Liikunnan aineopinnot 2007
Terveystieteiden aineopinnot 2004