Tapahtuma

Tiimeihin ilmoittautuminen

Ilmoittaudu kevään aikana yhteen tiimiin 20.5.2022 mennessä.

Saimaanportin yhtenäiskoulu Saimaanportin yhtenäiskoulu
11.08.2022 12.08.2022

Jokainen Saimaanportin yhtenäiskoulun henkilökunnan jäsen kuuluu vähintään kahteen tiimiin. Ensimmäinen tiimi on oman perustehtävän mukainen tiimi, joka kiinnittyy siihen soluun, jossa hän työskentelee. Näitä tiimejä ovat 1-3 luokkien solutiimi, 4-5 luokkien solutiimi, 6-7 luokkien solutiimi, 8-9 luokkien solutiimi, koulunkäynnin ohjaajien tiimi, erityisopettajien tiimi ja aineryhmätiimit. Näihin tiimeihin ei tarvitse tässä vaiheessa ilmoittautua kuten ei tuki-tiimiinkään.

Tämä lisäksi jokainen työntekijä kuuluu myös toiseen tiimiin, joihin ilmoittaudutaan tämän sovelluksen kautta. Jotta ryhmistä saadaan tasapainoiset, jokainen ilmoittautuu kahteen itseään kiinnostavaan tiimiin. Jos olet tällä hetkellä määräaikaisessa tehtävässä, voit itse päättää, haluatko ilmoittautua tiimeihin. Rehtorit katsovat kokonaisuuden kevään aikana ja tiimien kokoonpanot julkaistaan 4.6.2022 mennessä.

Tiimit aloittavat työnsä ensi lukuvuoden aikana siinä laajuudessa kuin katsotaan tarpeelliseksi. Tiimien toimintakausi on vähintään yhden lukuvuoden ja tiimien kokoonpanoa täydennetään joustavasti tarpeen mukaan.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Ohjausryhmä

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!