Tapahtuma

Kiimingin lukion liikuntailtapäivä 11.4.2022

Lukiossamme vietetään liikuntailtapäivää ma 11.4.2022. Ensimmäisen ja toisen vuoden opiskelijat pääsevät valitsemaan liikunnallista tekemistä tarjolla olevista vaihtoehdoista.

Kiimingin lukio Oululaiset liikunta-alan yritykset ja urheiluseurat
11.04.2022

Maanantai-iltapäivä 11.4. on varattu koulumme ensimmäisen ja toisen vuoden opiskelijoilla liikunnalliseen tekemiseen. Te, opiskelijat pääsette tuolloin osallistumaan valitsemaanne harrasteeseen. Bussit harrasteisiin lähtevät kirjaston takana sijaitsevalta parkkipaikalta klo 12.15.

Ilmoittautuminen harrasteisiin tapahtuu Pop Up-koulu ilmoittautumislinkin kautta. Linkki avautuu tiistaina 22.3. klo 6.00 alkaen ja sulkeutuu perjantaina 25.3.. Huomioittehan, että paikkoja eri harrastevaihtoehdoissa on rajoitetusti! Mikäli ensisijaisesti toivomassasi harrasteessa ei ole enää tilaa, valitse jokin jäljellä olevista vaihtoehdoista.
Liikuntailtapäivä toteutetaan Liikkuva Opiskelu-rahoituksella, joten iltapäivä on kaikille maksuton!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Pasi Rajakangas pasi.rajakangas@eduouka.fi 050 571 8170

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!