Kasvatuskumppanuudesta voimaa opettajan työhön

Koulutuksen keskiössä on oppilaan, opettajan ja vanhempien hyvinvointi, joka parhaimmillaan jalostuu hyväksi yhteistyöenergiaksi. Pajan vetäjänä KM (väit.) Anne-Mari Kuusimäki

Opettajan työn yksi kivijalka on toimiva kasvatuskumppanuus vanhempien kanssa. Tervetuloa pohtimaan miten voimme vahvistaa yhteistyötä ja luottamusta taitavan ratkaisukeskeisen vuorovaikutuksen sekä viestinnän kautta. Osallistavassa koulutuksessa tutkitaan omaa vuorovaikutusosaamista sensitiivisten ja tunteita nostattavien aiheiden äärellä yhteistyön arjessa. Koulutuksen keskiössä on oppilaan, opettajan ja vanhempien hyvinvointi, joka parhaimmillaan jalostuu hyväksi yhteistyöenergiaksi vahvistaen myös oppilaiden oppimista.

30.03.2022
  • 14:30 – 16:00 Teams