Yrittäjyyskasvatus - yrittäjämäisen asenteen ja toimintakulttuurin omaksuminen (kohderyhmänä alakoulu)

Yrittäjyyskasvatuksen koulutusiltapäivässä sukelletaan erilaisiin tapoihin tehdä yrittäjyysprojekteja ja ottaa yrittäjämäistä asennetta ja toimintakulttuuria haltuun alakoulussa

Yrittäyyskasvatus on erinomainen tapa osallistaa oppilaita, auttaa heitä löytämään omia vahvuuksiaan ja kehittää taitoja, joita tarvitaan tulevaisuudessa takuuvarmasti. Erilaisten yrittäjyysprojektien kautta oppilaat kohtaavat myös monenlaisia ongelmia ja haasteita ja niitä ratkaisemalla saavat monenlaisia onnistumisen kokemuksia. Yrittäjyyskasvatukseen keskittyvässä koulutusiltapäivässä sukelletaan erilaisiin tapoihin tehdä yrittäjyysprojekteja ja ottaa yrittäjämäistä asennetta ja toimintakulttuuria haltuun. Tavoitteena on luoda uskoa siihen, että myös pienin askelin on mahdollista rakentaa jotain suurta. Kaikki on mahdollista, kun vain uskaltaa yrittää!

16.09.2021
  • 15:00 – 18:00 Tuomalan koulu