Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto - Asentajakoulutukset *PERUTTU*

Perehdy tieto- ja tietoliikennetekniikan monipuoliseen alaan ja uravaihtoehtoihin.

Sarviniitynkadulla koulutetaan tieto- ja viestintätekniikan ammattilaisia: voit tutustua elektroniikka-asentajan ja tietoverkkoasentajan opintoihin.

Elektroniikka-asentaja osaa tehdä elektroniikka-asennuksiin liittyviä asennus-, testaus- ja huoltotöitä. Hän osaa käsitellä oikein elektroniikka-asennuksissa tarvittavia komponentteja ja materiaaleja sekä käyttää tarvittavia työ- ja mittavälineitä.

Tietoverkkoasentaja osaa tehdä tietoverkkokaapeloinnit asiakkaan vaatimusten ja ohjeiden mukaisesti. Hän huomioi tietoliikenneverkkojen rakenteet ja käytetyt materiaalit sekä tekee tarvittavia mittauksia ja testauksia järjestelmän toimivuuden varmistamiseksi.

19.01.2022
  • 09:00 – 10:00 Kokoontuminen ala-aulassa