Talotekniikan perustutkinto

Toiminnallista tutustumista talotekniikan opiskeluun: putkiasentaja/ilmanvaihtoasentaja/kylmälaiteasentaja

Tutustu LVI-alan huipputekijoiden koulutukseen:
Putkiasentajana teet putkistojen asennus- ja korjaustöitä, erilaisia LVI-laitteiden huoltotehtäviä sekä lämmityslaitteiden ja -verkostojen asennuksia. Ilmanvaihtoasentajana tehtäviisi kuuluu pien- ja kerrostalojen sekä teollisuus- ja toimistorakennusten ilmanvaihtokanavistojen ja koneiden asentaminen ja huolto. Teet myös ilmanvaihtojärjestelmien mittauksia, tasapainotusta ja puhdistusta. Keudasta saat huippuluokan koulutuksen talotekniikan alalle. Panostamme koulutuksessa käytännönläheisyyteen – oppiminen tapahtuu nykyaikaisissa opetustiloissa sekä käytännön töiden parissa.

Putkiasentajana työpaikkojasi voivat olla LVI-alan asennusyritykset, saneerausyritykset, huolto- ja tukkuliikkeet sekä kunnalliset vesi- ja energialaitokset.
Ilmanvaihtoasentajana voit työllistyä LVI-alan asennusyrityksissä, saneerausyrityksissä sekä huolto- ja tukkuliikkeissä. Voit myös ryhtyä yrittäjäksi.

24.11.2021
  • 09:00 – 10:00 Kokoontuminen ala-aulassa