Tapahtuma

Kirkkiksen pihameiningit

Kirkonkylän koulun vanhempainyhdistys KoKoTuKi ry:n järjestämä oppilaiden ja kotiväen yhteinen ulkoilutapahtuma koulun lähiliikuntapaikalla.

Kirkonkylän koulu/KoKoTuKi Tuusulan Kirkonkylän koulu
02.06.2016

Kiitos kaikille osallistujille ja etenkin mahtaville pajojen ohjaajille! Koulun piha todellakin täyttyi liikkeestä - osallistujia tuli paljon odotettua enemmän.

Tavataan liikkumisen merkeissä vielä viimeisenä kouluviikkona oppilaiden ja kotiväen kesken, opettajatkin ovat tietenkin tervetulleita! Koulupiha täyttyy pihaliikuntapajoista, joihin ilmoittaudutaan ennakkoon. Myös ilmoittautumatta voi tulla paikalle. Mukaan liikunnalliset vaatteet ja juomapullo.

Jokainen voi valita yksi, kaksi tai kolme pajaa illan ajaksi. Koulun pihalla voi leikkiä myös osallistumatta ohjattuihin pajoihin, tekemistä riittää muutenkin - laitetaan koulun piha liikkeeseen!

Myös eskarit ovat tervetulleita!

Tapahtuma on oppilaiden vapaa-aikaa, joten osallistujat eivät ole tapahtuman aikana vakuutettuja koulun tai vanhempainyhdistyksen toimesta.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Marjo Kenttälä marjo.kenttala(a)opinkirjo.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 02.06.2016