Sähly-paja - TYTÖT

Pidätkö sählyn pelaamisesta hauskalla porukalla - tosissaan, mutta ei liian totisesti? Jos natsaa, tule siis Kiiminkijoen koulun saliin sählyturnaukseen.

Sählyturnauksen ideana on pelata arvotuilla sekajoukkueilla (4) toisia vastaan 20 min eriä. Arvonnassa jokaiseen neljään joukkueeseen tulee 4 tyttöä ja 4 poikaa koulumme eri luokilta sattumanvaraisesti. Arvonta suoritetaan turnauksen avajaisissa. Joukkue muodostaa kaksi ketjua 2t+2p l. jokaiselle on oma vaihtopelaaja. Maalivahdit ovat kuudennen luokan poikia, jotka on kysytty ennakkoon. Joukkueille on pelitaukojen ajaksi tehtäviä, kuten maalilaulun valinta, paras joukkuekuva ja urheiluvisa. Osallistujalta vaaditaan sisäliikuntaan sopivat varusteet, sopeutumista uuteen porukkaan ja taito solmia itse pelikenkien nauhat (tosin tarralenkkaritkin käyvät).

HUOM! Tytöt ja pojat ilmoittautuvat eri pajan kautta.

02.04.2016
  • 09:15 – 12:30 Kiiminkijoen koulu