Tapahtuma

Kanneljärven Opiston PopUp-tapahtuma

Opiston väki opiskelee yhteisöllisesti ja oppii uudenlaista tapaa työskennellä.

Kanneljärven Opisto Kanneljärven Opisto, Karstuntie 537, 08450 LOHJA
09.05.2016

Opistolla (ja elokuva Kino Vaakunassa Lohjalla) järjestettävä opinnollinen PopUp-tapahtuma, klo 9.15-15.45. Opettajina voivat toimia opiskelijat, opettajat, henkilökunta, vanhemmat, yhteistyökumppanit. Pajat ovat joko 30 minuutin tai 70 minuutin pituisia. Aiheen saa pajan vetäjä itse ehdottaa ja esittää järjestäjille. Järjestäjät valitsevat annetuista ideoista päivään sopivat aiheet.

Tarjolle tulee mm. näyttötutkinto-opiskelijoille lehtoreiden vetämiä tutkintotilaisuuspajoja, Nuorten Akatemiasta yhteistyökumppaneiden paja.

Nuvan nonstop-ryhmän opiskelijoille tämä päivä on osa toukokuun kokonaisuutta, joka on osalle mahdollisuus ja osalle pakollinen. Selvitä työstäsi/opettajiltasi, onko sinun mahdollisuus olla ko. päivänä pajan pitäjä. Muut opettajat informoivat, onko luokkasi mukana tapahtumassa osallistujana.

Kaikille on ohjelmassa klo 14.30-15.45 elokuva: Valkoinen raivo, Kino Vaakunassa, Koulukatu 4, 08100 LOHJA.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Merja Leinonen merja.leinonen@kannelopisto.fi 044 357 8128

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 09.05.2016