Liisa Hyttinen/iltapäivä

Muotoilija (amk), sivuaineena markkinointiviestintä Vientikaupan ammattitutkinto Europress Group Oy, markkinointiviestinnän koordinaattori ja ympäristövastaava

Valmistumisen jälkeen 2007 hetken aikaa postikorttitaiteilija-yrittäjä, sitten kovan työnhaun jälkeen vientiassistentiksi suomalaiseen teollisuusyritykseen (venäjäntaito auttoi tässä, vaikkei vientialan koulutusta tai kokemusta ollut) ja siellä vähitellen siirtyminen markkinointiviestinnän töihin. Edelleen samassa yrityksessä, kahdeksaan vuoteen mahtunut paljon erilaisia mielenkiintoisia töitä ja oppimista. Vientihommien alussa työnantaja tarjosi vientikaupan koulutuksen työn ohessa.

Viestinnän suunnittelua ja toteutusta; nettisivut, some, asiakaslehti, esitteet, messut, mediakontaktit. Asiakastapaamisia ja välillä myös matkustusta muihin maihin. Sisäistä viestintää, ympäristöjärjestelmän ylläpitoa. Kansainvälinen ja monipuolinen työ, päivät menevät joskus omassa rauhassa koneella ja joskus liikkeessä, yhteistyötä monien eri alojen ammattilaisten kanssa ylimmästä johdosta "duunareihin".

16.01.2016
  • 11:30 – 12:00 1.55 Historia ja yhteiskuntaoppi