Päivi Jartela/iltapäivä

Taloushallinnon ammattitutkinto Tradenomi /liiketalous Senaatti-kiinteistöt, Reskontra-asiantuntija.

Olen alaa vaihtanut aikuisopiskelija, suoritin ensin Talouhallinnon ammattitutkinnon ajatuksena tulla kirjanpitäjäksi. Tein alan töitä ja halusin jatkokoulutusta, menin ammattikorkeakouluun Haaga-Heliaan. koulutuksen ja ajan myötä urapolkuni on muuttunut, tällähetkellä olen enemmän tekemisissä kirjanpidon sovellusten kanssa.Olen myös opiskellut johtamista, ja olen tiiminvetäjänä. Tarkoitus on suuntautua johtamiseen vielä syvemmin.
Työni on aika tyypillistä asiantuntijatyötä, jonka tyyppisissä tehtävissä tradenomit usein työskentelevät.

-Basware laskujen hallinnan eri sovelusten pääkäyttäjyys ja kehittäminen.
-kehittämiseen liittyvät projektit
-reskontratiimin työnohjaus ja kehittäminen.
-Basware sovellusten loppukäyttäjien koulutus ja ohjaaminen. -Loppukäyttäjien erilaisten virhetilanteiden selvittely.

16.01.2016
  • 11:30 – 12:00 1.54 Historia ja yhteiskuntaoppi