Juha Seppälä/aamupäivä

Diagno Finland Oy, toimitusjohtaja

- Kaksoistutkinto; Autoalan perustutkinto ja lukio (ylioppilas)
- Autoinsinööri, Helsingin ammattikorkeakoulu
- Vaihto-opiskelija - Hochschule für angewandte wissenschaften Hamburg

Olen tehnyt opintojen ohella töitä huoltoasematyöntekijänä, autoasentajana, tehdastyöntekijänä autotehtaalla Saksassa ja rahoitusneuvojana autorahoitusyhtiössä.

Valmistumisen jälkeen pääsin huoltoinsinööriksi Robert Bosch Oy:öön. Työhön kuului takuukäsittelyt ja autoalan asentajien ja opettajien koulutusten pitäminen.

Robert Boschilta siirryin osakkaaksi perustettavaan yhtiöön, jossa jatkoin suurin piirtein samoja töitä kuin Boschillakin. Tämän lisäksi mukaan tuli erilaisia päämiesyhteyksiä ja tuotevastuita.

Hallinnolliset tehtävät, kuten myös pienehkössä yrityksessä monet muut tehtävät. Teen edelleen paljon koulutuksia ja pidän luentoja uudesta autotekniikasta. Teen paljon myös BtB myyntiä ja hoidan asiakassuhteita.

16.01.2016
  • 09:40 – 10:10 1.55 Historia ja yhteiskuntaoppi