Teknologia ja vuorovaikutus

Vuorovaikutus ja teknologia-pajassa tutustutaan eri ohjelmiin ja menetelmiin, joilla voidaan edistää vuorovaikutustaitojen harjoittelua digitaalisissa oppimisympäristöissä.

Aloituskahvit: 14. -14.30 yläkoulun ruokala, Somerikkopolku 6. Pajassa tutustutaan vuorovaikutustaitojen harjoittelemiseen digitaalisissa oppimisympäristöissä. Tutustumme erilaisiin oppimisympäristöihin ja sovelluksiin (muun muassa Saarella-peli, Seesaw, Tellagami), joiden avulla oppilaat voivat harjoitella vuorovaikutustaitoja ja yhdessä toimimista. Pääset itse tekemään ja kokeilemaan ja saat paljon eväitä omaan opetukseesi. Voit ottaa mukaan oman kannettavan tietokoneen tai IPadin, mutta pärjäät myös ilman.

Pajaa pitävät Helsingin kaupungin asiantuntijaopettajat Kieli, vuorovaikutus ja kriittinen ajattelu -tiimistä. Paja pidetään Jakomäen peruskoulussa (Huokotie 3) tietokoneluokassa (2. kerros).

04.04.2017
  • 14:00 – 16:00 Jakomäen peruskoulu