Tapahtuma

Virtain yläkoulun PopUp-koulupäivä

20.4.2017 Virtain yläkoulussa järjestetään PopUp-koulupäivä, jonka aikana opettajana voi toimia kuka tahansa.

Virtain yläkoulu Virrat
20.04.2017

Millainen olisi koulupäivä, jos SINÄ saisit päättää? Mitä silloin opetettaisiin ja opiskeltaisiin?

Torstai 20.4. on erilainen koulupäivä. Silloin SINÄ pääset opettamaan ja jakamaan osaamistasi päivän aikana järjestettävissä työpajoissa (kestot 45/90 minuuttia). PopUp-koulupäivänä opettajana voi toimia kuka tahansa; oppilaat, vanhemmat, isovanhemmat, kummit tai lähiyhteistyötahot. Työpajoissa voidaan opetella Aku Ankan ja sarjakuvan piirtämistä, räppiä, maailman ja Virtain parhaan smoothien tai leivonnaisten tekoa, näyttelemistä, tanssia... Se voi olla luento, kynsi- ja hiusstudio tai shakkia ja pohdintaa. Jäikö jotain mainitsematta? Mitä ikinä jäi, sekin voi olla työpajan idea! Mieti, mikä on lähellä sydäntäsi ja minkä haluat välittää muille. Ja siinä sinulle työpaja!

Tehdään huhtikuun torstaista hauska ja erilainen, yli luokkarajojen tapahtuva yhteisöllinen koulupäivä. Huhut kertovat, että näistä koulupäivistä on pidetty. Todistetaan siis huhut oikeiksi!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Lotta Koivunen lotta.koivunen@virrat.fi 044 715 1441

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 20.04.2017