GSuite for Education -Paja 3 Edistyneille/ Ylläpitokoulutus

Pajassa esitellään Google for Education-ympäristön liittyviä kokemuksia kahden vuoden ajalta ylläpidon näkökulmasta. Pajassa mietitään ylläpidon ratkaisuja omaan kouluusi.

Parkanon peruskoulussa siirryttiin Google for Education ja Chromebookkien hyödyntämiseen vuonna 2015. Tässä työpajassa käydään tämän ajanjakson aikana syntyneitä kokemuksia, ajatuksia ja kehitysideoita käyttäjätilien ja Chromebookkien ylläpidon kannalta. Työpajassa suunnitellaan oman koulun ratkaisua Google for Education ylläpitoon liittyvään organisaatiorakenteeseen, jolla hallitaan käyttäjätileihin ja laitehallintaan liittyviä asetuksia ja rajoituksia. Lisäksi työpajassa mietitään ja suunnitellaan mallia kuinka Google for Education ylläpito voitaisiin toteuttaa sinun omassa koulussasi.

Työpajaa varten sinulla ei tarvitse olla omaa Google-tunnusta.

11.02.2017
  • 13:05 – 14:05 Pohjanlinna 418