Hoppa till huvudinnehåll
Verkstad

Kilpa-ajo simulaattori, 8. lk ja 9. lk

Simracing harrastuksena. Virtuaalinen Cadillac CTS-VR iRacing kilpa-ajo simulaatiossa.

Beskrivning

Simulaattoriauton tekniikkaa: 2DOF penkki, bass shakerit, direct drive ratti, tuulisimulaatio, pedaalit, vaihteisto, näytöt, ohjaamo, mittaristot, liivit, kypärä, ajovarusteet. iRacing simulaatio. Auton rakentaminen. Ajoharjoittelua testiradalla.

Perinteisesti suomalaiset ralli- ja rata-autoilijat ovat aloittaneet kilpauransa kartingissa, mutta nykypäivänä todellisen elämän ratasarjoihin on jo noustu kilpa-kuljettajiksi tietokoneella ajettavien simulaatioiden kautta. Harrastuksen noususta on osoituksena tammikuussa 2017 Las Vegasissa ajettu kilpailu, jossa oli vastakkain kaikki Formula E-sarjan kuljettajat sekä kymmenen maailman parasta simracing kuljettajaa. Mukana oli myös neljä suomalaista kuljettajaa. Palkintorahaa yhdestä kilpailusta oli jaossa 1 000 000 dollaria.

Anmälan till verkstad

23.02.2017
  • 09:00 – 09:45 Lähtö pajalle oppilaiden olohuoneesta.
    Full
  • 10:00 – 10:45 Lähtö pajalle oppilaiden olohuoneesta.
    Full
  • 12:15 – 13:00 Lähtö pajalle oppilaiden olohuoneesta.
    Full
  • 13:15 – 14:00 Lähtö pajalle oppilaiden olohuoneesta.