Tapahtuma

Kake Karissonin räppilyriikkapaja Hermannin 7-luokkalaisille

Hermannin koulu Hermannin koulun juhlasali
24.05.2024

Kake Karissonin räppilyriikkapaja 7-luokkalaisille. Yhteen työpajaan mahtuu maksimissaan 45 osallistujaa. 7-luokkalaisten työpajoja on 8.05-8.45 ja 9.00-9.45. Voit osallistua yhteen työpajaan!

Lyriikkapaja on Pop&Rap-artisti Kake Karissonin ohjaama työpaja, jossa opit oman laulun, räpin tai runon kirjoittamista. Sen aikana pääset harjoittelemaan riimien muodostamista, omien ajatusten käsittelyä lyriikan muodossa ja opit, miten luoda oman aiheen ympärille kokonainen tarina. Omia biisejä ja runoja on mahdollista tehdä yksin tai kavereiden kanssa yhdessä, joten rohkeasti vain kokeilemaan! Lisäksi, jos haluat, on sinulla mahdollista päästä harjoittelemaan mikrofoniin laulamista/räppäämistä ja esiintymistä.

Lyriikkapajan jälkeisen keikan aikana kuullaan Kake Karissonin hyvää fiilistä tuovia kappaleita, jotka rohkaisevat kuulijaa menemään rohkeasti kohti omia unelmiaan. Keikka tarjoaa myös lyriikkapajoihin osallistuneille mahdollisuuden loistaa, sillä he saavat halutessaan nousta lavalle esittämään omia tuotoksiaan.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Laura Sillanpää laura.sillanpaa@salo.fi 050 325 71 03

Haluaisitko muokata varaustasi?

Pyydä varauksesi muokkauslinkki.
  1. Ideointi
  2. Pajojen julkaisu
  3. Pajoihin tutustuminen
  4. Ilmoittautuminen
  5. PopUp-koulupäivä

Nyt ilmoittaudutaan! Valitse tapahtumasta sinua kiinnostavat pajat ja ilmoittaudu niihin. Ilmoittautuminen onnistuu palvelun omassa varauskalenterissa. Valitsethan kerralla ohjelmaa koko päiväksi. Vahvistettua varauksesi saat jättämääsi sähköpostiosoitteeseen muistilapun ilmoittautumisistasi.