Tapahtuma

Tulevaisuuden työ, innovointi ja hyvinvointi

Töölön yhteiskoulun lukion sekä Työ- ja elinkeinoministeriön yhteistyössä toteuttama iltapäivä, jossa halutaan puhua tulevaisuuden työstä, työelämän taidoista sekä hyvinvoinnista.

Töölön Yhteiskoulu Töölön Yhteiskoulu
15.11.2016

Lukiolaisten hyvinvoinnin ja työelämän teemapäivä kokoaa yhteen tulevaisuuden työelämän ja hyvinvoinnin alojen taitajat. Pajoissa voi kuulla nuorten yrittäjien joskus mutkikkaistakin urapolusta, etsiä omia vahvuuksiaan, asetella oman hyvinvoinnin peruskiviään pohtiessaan niin liikunnan terveysvaikutuksista aina erilaisiin oppimisen keinoihin. Kokonaisvaltainen hyvinvointi on edellytys paitsi oppimiselle, myös luovuudelle.

Päivän tavoitteena on myös oppia uskaltamaan! Pääset kokemaan luovuuden rajojasi innovoinnin pajoissa. Hulluista ideoista saa innostua ja yhdessä pallottelemalla idea yleensä vain jalostuu. Oppiminen voi olla seikkailu ja tutkittavan asian lähestymistapojen pitää olla monipuolisia. Ei siis ole yhtä ainoaa oikea tyyliä oppia ja päästä tavoitteeseen vaan tyyli on vapaa.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Soile Tanska soile.tanska@tyk.fi 050-3105578

Palaute

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 15.11.2016