Tapahtuma

Pop up -koulupäivä: NON STOP ohjelmaa 15.11.2016!

Opiston opiskelijat ohjaavat tuoden esiin omaa osaamistaan ohjaajina sekä kokeillen uusia ohjaustapoja ja -menetelmiä. S-pajat suunniteltu kaikille sallituiksi/sopiviksi.

Kanneljärven Opisto Kanneljärven Opisto, Karstuntie 537, Lohja
15.11.2016

Kanneljärven Opistolla järjestettävä opinnollinen PopUp-tapahtuma, klo 9.15-15.30. Tapahtuma alkaa yhteisesti aloitussanoilla salissa klo 9.15 ja päätetään yhteisesti kokoontuen saliin klo 15.10. Pajat ovat klo 9.20-15 välillä. Vaihtoaika pajojen välillä on 10 min.
Pajojen kestot:
minipaja 10 minuuttia,
peruspaja 30 minuuttia ja
maksipaja 70 minuuttia.

Opettajina toimivat erityisesti Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjauksen näyttötutkintoa nonstoppina opiskelijat (yksin/yhdessä). Mukana myös peruskouluryhmän ja koto-ryhmien pajoja. Mahdollisuus opettaa on myös muilla opiskelijoilla (jos lupa omalta ryhmän opettajalta), opettajilla, muulla henkilökunnalla, vanhemmilla sekä yhteistyökumppaneilla.

Aiheen ja pajan pituuden pajan vetäjä itse ehdottaa ja esittää järjestäjille tämän sivuston kautta. Järjestäjät valitsevat annetuista ideoista päivään sopivat aiheet.

Nuvan nonstop-ryhmän opiskelijoille tämä päivä on osa syventävän ohjaajuuden opintoja ja jokaisen tulee tehdä yksi paja päivään yksin tai yhdessä opiskelutovereiden kanssa. Muut opettajat informoivat, onko sinun luokkasi mukana tapahtumassa osallistujana.

Järjestäjinä henkilökunnasta: Meku, Pete ja Liisa.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Merja Leinonen merja.leinonen@kannelopisto.fi 0443578128

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 15.11.2016