Tapahtuma

Arabian peruskoulun Koulutoripäivä 24.9.2016

Tervetuloa tutustumaan Arabian peruskouluun ja uuteen opetussuunnitelmaan lauantaina 24.9.!

Arabian peruskoulu Arabian peruskoulu, Berliininkatu 4
24.09.2016

Koulutoripäivänä huoltajat ovat tervetulleita tutustumaan opiskeluun Arabian peruskoulussa. Oppitunteja pidetään klo 9.05-13.15. Opettajat tiedottavat oman luokkansa oppitunneista tarkemmin Wilman kautta.

Päivän aikana huoltajilla on mahdollisuus käydä seuraamassa oppitunteja luokissa. Lisäksi koululla järjestetään erilaisia info- ja esittelytilaisuuksia, joiden aiheena on uusi opetussuunnitelma. Näihin tilaisuuksiin ilmoittaudutaan etukäteen tämän sivuston kautta. Ilmoittautua voi niin kauan, kun tilaa riittää!

Luokkatoimikunnat järjestävät päivän aikana kahviloita, jotka on tarkoitettu huoltajille. Yläkoulun oppilaat saavat käydä niissä välitunneilla, alakoululaiset viettävät välitunnit ulkona.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Anna-Helena Elo anna-helena.elo@edu.hel.fi 040 5140429

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 24.09.2016