Tapahtuma

Arabian peruskoulun PopUp-päivä 7.10.2016

Arabian peruskoulun PopUp-päivä 7.10.2016 on yhteisöllinen oppimistapahtuma. Kuka vain voi toimia opettajana!

Arabian peruskoulu Arabian peruskoulu
07.10.2016

Mitä juuri SINÄ haluaisit opettaa muille PopUp-koulupäivänä?

Perjantaina 7.10.2016 klo 9-12.00 opettajana voi toimia kuka tahansa, joka haluaa jakaa koulumme oppilaille osaamistaan; oppilas, äiti, isä, vaari, mummi tai kummi. Opetus voi olla esimerkiksi perhonsidontaa, askartelua, tanssia, shakkia, taidetta, tiedettä, luentoa, tekemistä, puuhastelua, pohdintaa. Sinä päätät!

Järjestämme nyt viidettä kertaa PopUp -koulupäivän, joka on osoittautunut edellisinä vuosina huikeaksi menestykseksi http://www.youtube.com/watch?v=D-WeYy6bD3I

PopUp-koulupäivänä kukin pajanpitäjä pitää kolme samansisältöistä 45 minuutin pajaa. Pajan voi pitää yhdessä vaikka oman lapsen kanssa. Jokaisessa pajassa on mukana myös joku koulun henkilökunnasta.

Ilmoittaudu opettajaksi tapahtumaan sähköpostitse osoitteeseen: marjo.virolainen@edu.hel.fi. Kirjoita viestiin yhteystietosi (nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite), mahdollisesti edustamasi yrityksen tai organisaation nimi ja lyhyt kuvaus siitä, mitä opetat ja miten opetat sekä mille ikäryhmälle paja parhaiten sopii.

Voit ilmoittautua pajanpitäjäksi 20.9.2016 saakka. Pajanpitäjille pidetään infotilaisuus tarvittaessa koululla.

Oppilaat ilmoittautuvat pajoihin 23.-28.9.2016.

Lisätietoa aiheesta: www.popupkoulu.fi

Järjestäjän yhteyshenkilö

Marjo Virolainen marjo.virolainen@edu.hel.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 07.10.2016