TEQBALL

Haluatko helposti lisää liikettä ja ideoita välitunteihin ja liikuntatunneille. Teqball on uusi jalkapallopohjainen peli, joka sopii erinomaisesti kaikentasoisille oppilaille.

Teqball on uusi jalkapallopohjainen peli, joka sopii erinomaisesti sekä harrastajille että opiskelijoille, joiden tavoitteena on kehittää teknisiä taitoja, keskittymistä ja kestävyyttä. Myös hauska pelailu onnistuu. Teqballia pelataan kaarevalla Teqboard-pöydällä, jonka ansiosta pallon kosketuspinta-ala on huomattavasti laajempi ja tehokkaampi verrattuna suoraan pöytään.
Teqboardin avulla voidaan varsinaisen Teqballin lisäksi pelata neljää muuta lajia: TEQ-lentopalloa, TEQ-tennistä, TEQ-pingistä ja Qatchia. TEQ-lajit sopivat kaikenikäisille.
Pajassa tutustumme ja kokeilemme TEQ- lajeja sekä annamme vinkkejä esim. välituntikäyttöön.

04.10.2016
  • 14:00 – 16:00 Pukinmäenkaaren peruskoulu