Siirry pääsisältöön
Paja

Palaute ja tunteet

Kuvaus

Arvioidaanko tunnetta, taitoa vai kenties koulukuntoisuutta? Oppilaan oppimista, työskentelyä ja käyttäytymistä tulee arvioida monipuolisesti ja kehittää oppilaan edellytyksiä itsearviointiin. Tämän pitäisi tapahtua kannustaen, tukien ja rohkaisten positiivisesti. Lapsen itsetunnon tulisi saada vahvistavaa rakennusmateriaalia onnistuvasta, osaavasta ja kykenevästä osallistujasta.

Pajassa käsitellään koululaisen psyykkistä hyvinvointia arvioinnin perustana ja pohditaan opettajan mahdollisuutta tehdä oppimisprosessi näkyväksi arviointia ja kehitysprosessia varten. Tutustumme koulukuntoisuuden käsitteeseen sekä pohdimme keinoja tasapuolisen, ohjaavan ja kannustavan arvioinnin tekemiseksi.

Pajan vetäjänä Anu Kokkonen

Ilmoittaudu pajaan

24.09.2016
  • 12:00 – 13:25 C113
    25 / 25
    Täynnä
  • 13:35 – 15:00 C113
    25 / 25
    Täynnä